W razie problemów z komunikacją programu BSX Printer należy wykonać reset ustawień.
Nim zdecydujesz się na wykonanie tej czynności należy skontaktować się w pomocą techniczną.
-----------------------------RESETOWANIE PROGRAMU BSXPRINTER-----------------------
W celu realizacji tej procedury prosimy o wykonanie poniższych kroków:
0. Zanotuj ustawienia swojej drukarki w programie BSXPrinter: Górne Menu -> Start -> Ustawienia -> Zakładka Urządzenia -> Drukarki Fiskalne. Te dane będą potrzebne w późniejszym etapie.
1. Przejdź do menu głównego.
2. Następnie wybierz Pomoc, a potem O Programie.
3. W zakładce Foldery znajdź pole zatytułowane "Folder Danych" i skopiuj podaną ścieżkę.
4. Wyłącz całkowicie aplikację bsxPrinter.
5. Otwórz Eksplorator Plików i wklej skopiowaną wcześniej ścieżkę.
6. Usuń całą zawartość folderu.
Po wykonaniu tych kroków, proszę zrealizować poniższe czynności:
1. Uruchom ponownie aplikację bsxPrinter.
2. Przejdź do menu Pomoc, a następnie zarejestruj program poprzez opcję Rejestracja Programu.
3. Skonfiguruj monitorowanie poprzez ścieżkę Górne Menu -> Start -> Ustawienia -> Zakładka Monitorowanie. Proszę wybrać jedynie opcję "Korzystaj z Bramki BinSoft Gate", wygenerować nowy klucz przyciskiem G oraz dostosować częstotliwość na poziomie 5. Następnie zapisz dokonane zmiany. Zapisz nowy klucz w systemie UnoOptic (menu -> Salony i szlifiernie -> Szczegóły Salonu -> Drukarki: podmień klucz BSXPrinter)
4. Skonfiguruj połączenie z drukarką fiskalną: Górne Menu -> Start -> Ustawienia -> Zakładka Urządzenia -> Drukarki Fiskalne -> Dodaj. Wybierz odpowiedni protokuł, np: "Thermal", odpowiedni port komunikacji np: "COM4" i sprawdź połączenie. Po udanym teście, proszę potwierdzić zmiany.
Koniecznie trzeba również uwzględnić aktualizację klucza usługi BinSoft Gate w platformie UnoOptic, po czym można przystąpić do wywołania operacji drukowania.