Przyjmowanie towaru

FAQ

Komunikat systemowy

Wprowadziliśmy istotną aktualizacje systemu, aby w pełni móc korzystać z wprowadzonych zmian wciśnij kombinacje klawiszy na klawiaturze CTRL + F5 lub wyczyść pamięć podręczną w tablecie.

Ankieta

Ubezpieczenia SIGNAL IDUNA

Czy jesteś zainteresowany/a sprzedażą ubezpieczeń na okulary od Signal Iduna, które będą zintegrowane z systemem UnoOptic?

Dzięki temu proces będzie szybki, wygodny i bezbłędny, co dodatkowo zwiększy sprzedaż Twojego salonu.

Nazwa Kategoria Kod Data dodania
Konfiguracja drukarki fiskalnej po IP Drukarki DRUK_IP 2024-08-01 15:03:09
Konfiguracja drukarki fiskalnej dla BSXPrinter Drukarki DRUK_BSX 2024-08-01 15:02:54
Instrukcja składania wniosku eRaty ERATY_1 2023-08-24 12:07:41
Resetowanie programu BSX Printer Drukarki INSTR 2023-08-04 09:40:02
Jak zmienić sposób zapłaty na wystawionym paragonie? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:16:41
Jak wystawić korektę do FV? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:15:58
Jak przyjąć towar na stan magazynowy? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:15:27
Jak zmienić stan magazynowy bez generowania dokumentu PZ/WZ ? Ubezpieczenia INSTR 2023-05-26 14:14:37
Jak wygenerować dokument JPK? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:14:00
Jak przeprowadzić remanent? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:13:16
Jak modyfikować stan kasy? Tworzenie dokumentów KP i KW Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:12:41
Jak modyfikować ceny katalogowe/zakupu/sprzedaży produktów? Ubezpieczenia INSTR 2023-05-26 14:12:06
Jak dokonać zwrotu? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:11:23
Jak dodać reklamację? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:10:38
Jak dodać nowe usługi do systemu? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:09:47
Jak dodać nowe produkty do katalogu? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:08:52
Jak dodać klientów do bazy systemowej? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:07:00
Czym różni się faktura do paragonów od zwykłej faktury i jak ją wystawić? Rejestr zmian INSTR 2023-05-26 14:05:31
1
Trwa zapisywanie danych - poczekaj do zakończenia procesu.

Dodaj skrót

Nazwa:
Link: